#ByMyEpilepSide: Η παγκόσμια επικοινωνιακή εκστρατεία της Angelini Pharma για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την Επιληψία.

Header Website
  • Published: 14 Φεβ 2022

#ByMyEpilepSide: Η παγκόσμια επικοινωνιακή εκστρατεία της Angelini Pharma για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την Επιληψία.

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Επιληψίας 2022, η Angelini Pharma επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να μείνει κοντά σε άτομα με επιληψία ξεκινώντας την πρώτη παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης και επικοινωνίας για τις ασθένειες: #ByMyEpilepside. Με τον ισχυρισμό της, η εκστρατεία υπενθυμίζει τον δυϊσμό που επηρεάζει τα άτομα με επιληψία, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά, όταν βιώνουν μια κρίση και αποκαλύπτουν μια άλλη πλευρά του εαυτού τους.

Ταυτόχρονα, η καμπάνια αποτελεί μία πρόσκληση σε δράση για να σταθούμε στο πλευρό των ανθρώπων που πάσχουν από επιληψία. Με ενσυναίσθηση και εγγύτητα που περνά πρωτίστως μέσα από τη γνώση των συμπτωμάτων της νόσου και τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισής τους.

Το ένα τρίτο των ασθενών, στην πραγματικότητα, παραμένει ανθεκτικό στις ιατρικές θεραπείες για την επιληψία. Λόγω των συνεχιζόμενων κρίσεων, οι ασθενείς εμφανίζουν αυξημένη νοσηρότητα και θνησιμότητα, μειωμένες ευκαιρίες απασχόλησης, κοινωνικό στίγμα και μειωμένη ποιότητα ζωής. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών είναι απολύτως δικαιολογημένη και οι σωστές πληροφορίες είναι απαραίτητες για να ξεπεραστεί το στίγμα και ο φόβος ότι η έλλειψη κατανόησης της επιληψίας μπορεί να δημιουργήσει στους ασθενείς.

Η εκστρατεία #ByMyEpilepSide θα είναι online σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Angelini Pharma (Linkedin, Instagram και Twitter) από τις 14 Φεβρουαρίου έως τις 26 Μαρτίου - Purple Day, μια ημέρα ευαισθητοποίησης για την επιληψία όπως ονομάζεται από το Διεθνές Γραφείο Επιληψίας.